Partly cloudy20 °C
2020. június 1. hétfő Tünde
Menü

Tarts távolságot! - A világmárkák is felveszik a harcot a koronavírus ellen

Tarts távolságot! - A világmárkák is felveszik a harcot a koronavírus ellen
Az egyik legtöbb, amit megtehetünk, hogy távolságot tartunk embertársainktól... Magunk és embertársaink érdekében! (Fotó: https://pixabay.com)

Elképzelhető, hogy egy új világ hajnalán vagyunk. Senki sem tudja, hol is tartunk pontosan, mint ahogy azt sem, hogy hol lehet a vége? Azonban az már most látszik, hogy a világ nem marad ugyanaz, mint volt pár hónappal ezelőtt. És ebben a világmárkáknak is bőven jut szerep.

Kicsit távolabb eveztem a héten az informatikától és a tech-vonaltól, bár lehet nem is annyira…

Mindig is érdekelt a média azon része, amely egy kicsit a marketing felé hajlott. Nyilván, ez egyfajta egészséges kíváncsiság, amely a magamfajta (kicsit informatikus, kicsit kereskedő, kicsit marketinges) emberben szunnyad.

Az elmúlt hetek eseményei nem csak a hétköznapi emberek életét forgatta fel. Mi is az Excomban egy sor olyan intézkedést vezettünk be, amelyekkel egyrészt védjünk ügyfeleink, másrészt óvjuk saját magunk egészségét. Ez fontos. A személyes felelősséggel tudjuk a legtöbbet tenni a járvány ellen, éppen ezért követjük mi is a szakemberek ajánlásait, és kérjük erre ügyfeleinket is az Excomban.

Tarts távolságot!

A koronavírus terjedésének lassítása miatt rendkívül fontos, hogy tartsuk egymástól a távolságot. Ezért a nemzetközi világmárkák is igyekeznek arra ösztönözni rajongóikat, követőiket, vevőiket, hogy ők is kövessék - a nagy multicégek által is ajánlott - a járvány lassítására tett próbálkozásokat.

A nagy világmárkák egymást követve, logóik újratervezésével igyekeznek a világ tudtára adni, hogy bár gazdasági szempontból őket is sújtja a járvány, de a közös felelősséggel érdemes, és kell is tenni ellene.

A marketingesek által újrarajzolt logók mind a Tarts távolságot! mottó mentén próbálják a világ figyelmét felhívni a járvány elleni összefogásra.

A Volkswagen, az Audi, a Kappa Twitter-posztban, a McDonald’s Facebook-posztban igyekszik felhívni ügyfelei figyelmét, hogy az otthonmaradásnak és a személyes távolságtartásnak napjainkban mekkora szerepe van, még akkor is, ha most éppen kevesebb hamburgert veszünk, vagy éppen nem az autóvásárlás lesz a legfontosabb teendőnk.

A cégek a logóikat úgy tervezték át, úgy módosították, hogy azok grafikai elemeit széthúzták. Szemmel is jól látható módon távolabb rajzolták egymástól a monogramokat, a logók íveit, ezzel is a távolságtartást jelezve a világ felé.

A nagyok ötletét követve több független grafikus is munkába lendült, és készült jó pár alternatív logó is, amelyek csak arra várnak, hogy jogtulajdonosaik használatba vegyék azokat.

Kapcsolódó cikkek

Ajánlott cikkek

Szólj hozzá!

Most olvassák

Ez van

A hét sztorija

Eseménynaptár

  • Megkéseltek két embert Gyulán
    Megkéseltek két embert Gyulán
  • Újabb pályázati lehetőség nyílik az OkosÓvoda programban
    Újabb pályázati lehetőség nyílik az OkosÓvoda programban
  • Varga: a járvány elleni védekezés és a gazdaságvédelem kap elsőbbséget 2021-ben
    Varga: a járvány elleni védekezés és a gazdaságvédelem kap elsőbbséget 2021-ben
  • Megkoszorúzták a Balatont
    Megkoszorúzták a Balatont
  • Július elején indulhatnak a közvetlen charterjáratok Budapestről
    Július elején indulhatnak a közvetlen charterjáratok Budapestről
  • Nyílik a világ és egységben az erő – a hét 10 legjobb Instagram posztja Fehérvárról
    Nyílik a világ és egységben az erő – a hét 10 legjobb Instagram posztja Fehérvárról
  • Újabb 9 magyar állampolgárnál mutatták ki az új koronavírus-fertőzést
    Újabb 9 magyar állampolgárnál mutatták ki az új koronavírus-fertőzést
  • Rekordáron, 46 millió forintért kelt el egyetlen üveg konyak
    Rekordáron, 46 millió forintért kelt el egyetlen üveg konyak
  • Napok óta tartanak a tüntetések az Egyesült Államokban
    Napok óta tartanak a tüntetések az Egyesült Államokban
  • Jól halad a Magyar falu program
    Jól halad a Magyar falu program
  • Mentősre támadt egy férfi Budapesten
    Mentősre támadt egy férfi Budapesten
  • Több százezer zarándok otthon követte a csíksomlyói Pünkösdi Búcsút
    Több százezer zarándok otthon követte a csíksomlyói Pünkösdi Búcsút
  • Bővüléssel zárhatja a nyarat a belföldi turizmus
    Bővüléssel zárhatja a nyarat a belföldi turizmus