3 évnél régebbi cikk

Tarts távolságot! - A világmárkák is felveszik a harcot a koronavírus ellen
Fehérvár Médiacentrum fotója
https://pixabay.com
Tarts távolságot! - A világmárkák is felveszik a harcot a koronavírus ellen

Elképzelhető, hogy egy új világ hajnalán vagyunk. Senki sem tudja, hol is tartunk pontosan, mint ahogy azt sem, hogy hol lehet a vége? Azonban az már most látszik, hogy a világ nem marad ugyanaz, mint volt pár hónappal ezelőtt. És ebben a világmárkáknak is bőven jut szerep.

Kicsit távolabb eveztem a héten az informatikától és a tech-vonaltól, bár lehet nem is annyira…

Mindig is érdekelt a média azon része, amely egy kicsit a marketing felé hajlott. Nyilván, ez egyfajta egészséges kíváncsiság, amely a magamfajta (kicsit informatikus, kicsit kereskedő, kicsit marketinges) emberben szunnyad.

Az elmúlt hetek eseményei nem csak a hétköznapi emberek életét forgatta fel. Mi is az Excomban egy sor olyan intézkedést vezettünk be, amelyekkel egyrészt védjünk ügyfeleink, másrészt óvjuk saját magunk egészségét. Ez fontos. A személyes felelősséggel tudjuk a legtöbbet tenni a járvány ellen, éppen ezért követjük mi is a szakemberek ajánlásait, és kérjük erre ügyfeleinket is az Excomban.

Tarts távolságot!

A koronavírus terjedésének lassítása miatt rendkívül fontos, hogy tartsuk egymástól a távolságot. Ezért a nemzetközi világmárkák is igyekeznek arra ösztönözni rajongóikat, követőiket, vevőiket, hogy ők is kövessék - a nagy multicégek által is ajánlott - a járvány lassítására tett próbálkozásokat.

A nagy világmárkák egymást követve, logóik újratervezésével igyekeznek a világ tudtára adni, hogy bár gazdasági szempontból őket is sújtja a járvány, de a közös felelősséggel érdemes, és kell is tenni ellene.

A marketingesek által újrarajzolt logók mind a Tarts távolságot! mottó mentén próbálják a világ figyelmét felhívni a járvány elleni összefogásra.

A Volkswagen, az Audi, a Kappa Twitter-posztban, a McDonald’s Facebook-posztban igyekszik felhívni ügyfelei figyelmét, hogy az otthonmaradásnak és a személyes távolságtartásnak napjainkban mekkora szerepe van, még akkor is, ha most éppen kevesebb hamburgert veszünk, vagy éppen nem az autóvásárlás lesz a legfontosabb teendőnk.

A cégek a logóikat úgy tervezték át, úgy módosították, hogy azok grafikai elemeit széthúzták. Szemmel is jól látható módon távolabb rajzolták egymástól a monogramokat, a logók íveit, ezzel is a távolságtartást jelezve a világ felé.

A nagyok ötletét követve több független grafikus is munkába lendült, és készült jó pár alternatív logó is, amelyek csak arra várnak, hogy jogtulajdonosaik használatba vegyék azokat.

Legnépszerűbb
Fehérvári hasznos infók
Hasonló cikkek