Partly cloudy16 °C
2020. június 2. kedd Anita, Kármen
Menü

Befutott az év legjobban várt karácsonyi reklámja

Végre megérkezett a minden karácsony előtt valami frappáns és megható történettel előrukkoló John Lewis-promóció. A videó középpontjában idén Edgar, az igencsak robbanékony sárkány áll, aki játékos izgatottságában nem tudja megzabolázni rakoncátlan lángjait, így szinte minden elolvad vagy meggyullad, amihez hozzáér. Persze ahogy az karácsonykor lenni szokott, a végén minden jóra fordul, így a kissárkány is megtalálja helyét az apró faluban.

November 14-én mosolygósan ébredhettek a karácsony megszállott hívei, ugyanis a brit áruházlánc, a John Lewis a The Telegraph oldalán leplezte le 2019-es karácsonyi felvételét, amely az évek során elengedhetetlen kelléke lett az ünnepi készülődésnek.

A John Lewis 2007-ben készítette el első karácsonyi reklámját, amely aztán hagyományt teremtett, és az évek során egyre több márka követte az áruház példáját. Az a lényeg, hogy minden esztendőben kiadnak egy olyan ünnepi promóciót, amely egy megható karácsonyi történetet mesél el, így annyira beleéled magad a szívbe markoló képekbe, észre sem veszed, hogy jól meg lettél reklámozva. Zseniális.

A John Lewis (Waitrose-zal karöltve) idén is egy jópofa videóval rukkolt elő, amely egy fiatal lány, Ava és kedvenc sárkánya, Edgar ünnepi hangolódását helyezi a fókuszpontba.

A felvétel elején még minden idilli: egy apró falucskában járkálnak, és önfeledten élvezik a hóesést, a problémák viszont akkor kezdődnek, amikor Edgar annyira megörül mindennek, ami karácsony, hogy nem tud uralkodni az orrából előbújó lángoknak. Így rövid időn belül víztócsává változtat egy hóembert, tönkretesz egy koripályát és felgyújt egy karácsonyfát. Persze izgalomra semmi ok, ugyanis Ava megtalálja számára a legideálisabb feladatot, így ismételten megmenekül a karácsony - na, meg a falu.

A 2019-es John Lewis-reklám érdekessége - a Bastille által megénekelt REO Speedwagon - Can't Fight This Feeling című hidegrázós nótán túl -, hogy a képeket Budapesten rögzítették alig két hét alatt, körülbelül száz gyerekszereplővel karöltve. Így kicsit magunkénak is érezhetjük az év legjobban várt felvételét. De nem is csigáználak tovább titeket, gyönyörködjetek a remekműben:

Természetesen a többi áruházlánc sem tétlenkedett, így például a Marks & Spencer és a Sainsbury szezonális reklámját is megcsodálhatjátok már.

Kapcsolódó cikkek

Ajánlott cikkek

Szólj hozzá!

Most olvassák


Ez van

A hét sztorija

Eseménynaptár