Partly cloudy23 °C
2020. június 4. csütörtök Bulcsú
Menü

Fehérvári cég is csatlakozott a Vedd a hazait! mozgalomhoz

A "Vedd a hazait!, Védd a hazait!" mozgalmat a Magyar Termék Nonprofit Kft. indította el március végén, amelyhez már több mint 50 cég csatlakozott. Többek között a fehérvári Cerbona is.

A #veddahazait kampány célja, hogy felhívja az emberek figyelmét arra, hogy hazai termék vásárlásával nemcsak a hazai termelőket és a magyar gazdaságot segítik, hanem ahhoz is nagyban hozzájárulnak, hogy számos munkahely megmaradjon itthon.

Benedek Eszter, a szervezet ügyvezetője elmondta, hogy a mozgalomhoz nem csak a Magyar Termék védjeggyel rendelkezők - jelenleg több mint 160 cég csaknem 4000 termékén található meg ez a védjegy - hanem minden olyan gyártó és kereskedő is csatlakozhat, amely hazai terméket állít elő vagy forgalmaz.

Majd hozzátette, a koronavírus-járvány okozta gazdasági nehézségek hosszabb távon is megmaradnak, ebben a helyzetben a fogyasztók szolidaritásból is szívesebben fordulnak a magyar termékek felé, ezáltal pedig támogatják a Magyarországon működő vállalatokat, hozzájárulnak a munkahelyek megőrzéséhez, ráadásul tudatos döntésüknek köszönhetően megbízható hazai élelmiszerek, termékek kerülnek az asztalukra.

A csatlakozás egyik módja, ha a támogató magánszemélyek, szervezetek és cégek a Facebook-oldaluk profilképén beállítják a #veddahazait képkeretet, vagy megosztják a kezdeményezésről szóló posztot. Ehhez az amagyartermek.hu  oldalon kaphatnak segítséget.

A mozgalomgoz csatlakozott a fehérvári Cerbona is, akik Facebook-oldalukon és weboldalukon is felhívják a figyelmet a hazai termékek vásárlásának fontosságára.

„Büszkék vagyunk arra, hogy a Székesfehérváron alapított cég, a mai napig a város egyik meghatározó élelmiszeripari cége, a környék egyik fontos munkáltatója, és hogy mi is részesei lehetünk a hazai márkák összefogásának!” - írták közleményükben.

A mozgalom Budapesten májusban egy plakátkampánnyal is kibővül. a főváros forgalmasabb megállóiban maszkkal fedett plakátokon buzdítanak arra, hogy "Vedd a hazait! Védd a hazait!". Az egyes márkák üzenetei a szájmaszkot formázó borítás alatt olvashatóak, ezeket azonban csak a kampány későbbi részében fedik fel.

Kapcsolódó cikkek

Ajánlott cikkek

Szólj hozzá!

Most olvassák


Ez van

A hét sztorija

Eseménynaptár

  • Trianon 100 Székesfehérváron – egész napos emlékező programsorozattal készül a város június 4-én
    Trianon 100 Székesfehérváron – egész napos emlékező programsorozattal készül a város június 4-én
  • Azonnali beavatkozás szükséges a Balatoni úton
    Azonnali beavatkozás szükséges a Balatoni úton
  • Az idősek és az árusok kérésére mától változik a rend a Városi Piacon
    Az idősek és az árusok kérésére mától változik a rend a Városi Piacon
  • Trianon különkiadás a Vörösmarty Színházban Trianon 100. évfordulóján
    Trianon különkiadás a Vörösmarty Színházban Trianon 100. évfordulóján
  • Június végéig lehet pályázni a Lánczos-Szekfű ösztöndíjra
    Június végéig lehet pályázni a Lánczos-Szekfű ösztöndíjra
  • Újra a megszokott rendben tart nyitva a parkolási ügyfélszolgálat
    Újra a megszokott rendben tart nyitva a parkolási ügyfélszolgálat
  • Trianon 100 – online történeti előadás a Fehérvár Televízióban június 4-én
    Trianon 100 – online történeti előadás a Fehérvár Televízióban június 4-én
  • HÍRADÓ 1-kor 2020. június 3.
    HÍRADÓ 1-kor 2020. június 3.
  • Azonnali beavatkozásra van szükség a Balatoni úti felüljárón
    Azonnali beavatkozásra van szükség a Balatoni úti felüljárón